maandag 27 september 2010

Tropical Rainforrest

Nieuw setje, met de naam:
Tropical rainforrest.


De naam is ontstaan uit het stofje,
toen ik de cups klaar had,
werd ik overweldigd door het 'groene' karakter van het stofje.

Ook de 'explosie' vormen en de andere kleurtjes
 deden me gelijk aan een Tropisch regenwoud denken.


In eerst instantie had ik mijn bedenkingen na het bekijken van de cups,
dacht dat het niets zou worden.
Maar door het gebruik van de groene omvouwelastiek,
 is er toch iets 'apparts' ontstaan.



(Deze foto is mislukt ge-upload,
maar omdat ik momenteel veel ergenissen heb bij het uploaden
naar het Blog, doe ik hem maar niet opnieuw)


Ik heb weer eens het patroon Julie van Sewy gebruikt, net als bij deze witte bh
dit is een bh zonder maagband, en de witte draagt erg fijn, daarom wilde ik er nog eentje bij maken.


De bh is gemaakt met padding cups, en heb deze overspannen met lycra.
M.v. heb ik een paar plooitjes gemaakt.
De maat is ongeveer B 85

De omvouw elastiek die tussen de cup en het zijpandje gestikt zit, heb ik zo lang gemaakt dat hij achter gekruist kan worden, en m.v. sluit met een bikinisluiting.
(Ik heb deze helaas van plastic moeten nemen, omdat ik alergisch ben voor metalen op de huid.)
En dan is het toch net of er een 'maagband' aan zit.
 
Op de pop zit het bandje geknoopt, haar omtrek is wat minder
 maar normaal sluit het gewoon met de bikinisluiting
 
Een andere manier om het bandje te gebruiken, is om het gekruist over de rug over de schouder
naar voren te halen, en dan met bikinisluitingen o.i.d aan de cups vastmaken,
maar ik zie hier vanaf, want ik vond dit voor mezelf niet zo mooi.



.Het broekje was in eerste instantie ook wat saai,
daarom een klein vlechtwerkje van bandjes er op gemaakt.
Heb nog overwogen om er 3 te doen, dan krijg je natuurlijk wat meer vlechtwerk,
maar dit was niet mooi, werd "te veel van het goede"







2 opmerkingen:

  1. Waw, die moet je inleveren bij de lingeriewedstrijd. Wat een geweldige mooie set is dit geworden. Jij overtreft jezelf. Complimenten, hoe je blog er iedere keer uitziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, die is flitsend! Ik vind hem erg leuk geworden met al die felle bandjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen