maandag 10 oktober 2016

Naamaakslip van Kantje Boord


Op het lingerie forum zijn we met een paar dames 
de prachtige hoge slip met baleinen van Kantje Boord ( KLIK) 
aan het proberen na te maken..

Hieronder de foto die van hun FB-pagina komt.(KLIK)

Voorkant.

en achterkant

Gisteren mijn 'koudwatervrees' om er aan te beginnen maar eens overwonnen.
en hij is klaar...
Paula vertelde al dat hij niet zo heel gemakkelijk was om te maken,
het 'probleem' zat hem in de volgorde van in elkaar zetten.

Ze had wel gelijk, dat je goed op moet letten hoe je hem in elkaar zet,
en hij was best 'pittig' omdat het best een gepuzzel was met het patroon 
en een soort slip die ik nog nooit gemaakt had,
dus dan is het altijd wat moeilijker...

Maar, ik ben erg tevreden met het resultaat...
Ook de baleinen zitten er in en ze zitten nog niet eens zo vervelend....

voorkant

zijkant
achterkant
Deze is zeer zeker voor herhaling vatbaar als er een 
'mooie' slip gemaakt moet worden i.p.v. een "functionele"
( zal in mijn geval dus niet zo vaak zijn :) )

De slip is ook helemaal gevoerd met de goudkleurige mesh
die ik de vorige keer meegebracht heb.

Dit geeft een mooie 'gouden glans' aan de slip als het licht er op valt.
Op de foto  jammer genoeg niet te zien...





3 opmerkingen:

  1. Beste Marian,
    Wow, dat is vergelijkbaar met de mooie Italiaanse La Perla lingerie lijn.
    Knap om dit met de baleinen gered te hebben!
    Heel mooie foto's van deze perfect gelukte hoge slip.
    Verkoop jij je spulletjes aan Kantje Boord?
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oops, nu zie ik het pas. De bovenste en de onderste foto's zijn van jou versie en de twee er tussenin zijn van Kantje Boord!
    Dus de vraag is overbodig; het is jou eigendom.
    Liefs,
    Mariette

    BeantwoordenVerwijderen